Termeni si Conditi
1. Informații generale
Prezentele Termeni și Condiții reglementează utilizarea site-ului și plasarea comenzilor online pentru produsele comercializate de NETRASA SRL, cu sediul în România, denumită în continuare „Vânzătorul” sau „Societatea”. Denumire firmă: NETRASA SRL Email contact: mgzonline62@gmail.com
Domeniul de activitate: comerț online cu produse fizice din diverse categorii.
Piață de desfacere: România
Prin accesarea site-ului și/sau plasarea unei comenzi, clientul (denumit „Cumpărătorul”) acceptă în mod expres Termenii și Condițiile prezentate mai jos.
2. Definiții
Site – platforma online administrată de NETRASA SRL, prin intermediul căreia se comercializează produse către consumatori.
Cumpărător/Client – persoana fizică sau juridică ce plasează o comandă pe site.
Comandă – document electronic transmis prin intermediul site-ului care reprezintă intenția Cumpărătorului de a achiziționa produse.
Contract – se consideră încheiat între Părți în momentul confirmării telefonice a comenzii de către reprezentantul NETRASA SRL.
3. Produse și disponibilitate
Produsele afișate pe site sunt descrise și prezentate cu titlu informativ. Fotografiile au caracter orientativ și pot diferi ușor în funcție de loturile de fabricație.
Stocurile sunt actualizate periodic, însă în anumite situații pot apărea discrepanțe. În caz de indisponibilitate, Cumpărătorul va fi informat prin email sau telefonic.
4. Modalitatea de comandă
Comenzile se pot efectua prin completarea formularului de comandă disponibil pe site. După plasarea comenzii, clientul va fi contactat telefonic pentru confirmarea acesteia.
Comanda devine fermă numai după confirmarea telefonică.
5. Prețuri și modalități de plată
Toate prețurile sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA, dacă este aplicabil.
Prețurile afișate nu includ costul de livrare, acesta fiind afișat separat.
Modalități de plată disponibile:
Ramburs (plată numerar la curier, în momentul livrării);
Alte metode pot fi adăugate ulterior (ex. plata online), fiind comunicate clar pe site.
6. Livrare
Produsele sunt livrate pe teritoriul României prin firme de curierat partenere.
Timpul de livrare standard este de 1–5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, în funcție de locația clientului.
În cazuri excepționale (perioade aglomerate, condiții meteo, stoc epuizat), termenul de livrare poate fi prelungit. Clientul va fi informat telefonic sau prin email.
7. Dreptul de retragere (retur produse)
Conform OUG nr. 34/2014, clientul are dreptul să returneze produsele achiziționate online în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fără a fi obligat să justifice decizia de retragere.
Pentru a exercita acest drept, clientul trebuie să transmită o solicitare prin email la mgzonline62@gmail.com, specificând:
numele complet,
numărul comenzii,
produsul/produsele ce se doresc returnate.
Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost primit (nefolosit, cu etichete intacte și ambalaj original, acolo unde este cazul).
Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de 14 zile calendaristice de la primirea returului.
Cheltuielile de transport pentru retur sunt suportate de client, cu excepția cazurilor în care produsul livrat a fost defect sau diferit față de cel comandat.
8. Garanții
Toate produsele comercializate beneficiază de garanția legală de conformitate conform legislației române în vigoare (Legea 449/2003 și OUG 140/2021).
În cazul unui produs neconform, clientul trebuie să contacteze NETRASA SRL prin email la adresa mgzonline62@gmail.com, descriind problema constatată.
9. Limitarea răspunderii
NETRASA SRL nu poate fi făcută răspunzătoare pentru eventualele erori de afișare a prețurilor, întârzieri la livrare cauzate de curieri sau pentru nefuncționarea temporară a site-ului din motive tehnice.
10. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Prin completarea formularului de comandă, clientul își exprimă consimțământul ca datele sale personale să fie prelucrate în scopul onorării comenzilor, conform Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR).
Detaliile complete privind protecția datelor sunt disponibile în pagina Politica de Confidențialitate.
11. Forță majoră
Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale dacă aceasta este cauzată de evenimente imprevizibile (forță majoră).
12. Soluționarea litigiilor
Eventualele neînțelegeri vor fi soluționate pe cale amiabilă. În caz contrar, litigiile vor fi soluționate de instanțele competente din România.
Consumatorii au dreptul să apeleze și la Soluționarea Alternativă a Litigiilor (SAL), disponibilă prin platforma oficială:
👉 https://ec.europa.eu/consumers/odr